Wednesday, July 20, 2011

For Life բարեգործական համերգ

Իսկ այժմ՝ ոչ այնքան ուրախ թեմա: Պարզաբանելու համար նախ տեղադրեմ Սյուի բաց նամակը, հետո անցնեմ բուն թեմային.
Մի ամիս առաջ մամայիս սարսափելի ախտորոշում դրեցին՝ կրծքագեղձի քաղցկեղ...
Շտապ վիրահատությունից հետո նրան բուժում նշանակեցին "Հերցեպտին" թանկարժեք դեղորայքով, որի մի սրվակն արժի 3000 դոլար, իսկ ընդհանուր բուժման կուրսը 18 հատ է (երեք շաբաթը մեկ)...
Էդ դեղորայքով բուժումն անհրաժեշտ է սկսել մոտակա երեք ամսում:Դժվար չի հաշվարկել ընդհանուր գումարը, բայց բարդ է ըմբռնել՝ 54 000 դոլար... Ուրիշ երկրների մամաները պետության կողմից տրամադրվող անվճար բուժման իրավունք ունեն, իսկ իմ մաման պետք է գոհանա նախնադարյան դեղորայքով, որ էլ ոչ մի տեղ աշխարհում վաղուց չեն կիրառում... Ես դիմել եմ.
  • պետական հաստատություններ, որտեղ պարզվել է, որ "Հերցեպտինն" անվճար չի
  • բոլոր հնարավոր ու անհնարին կազմակերպույթյուններին Հայաստանում, Շվեցարիայում ու Ֆրանսիայում, եւ ամեն տեղ մերժում եմ ստացել:
  • սեփական միջոցներս ու խնայողություններս մի սրվակի էլ չեն հերիքի...
Ինձ մի հույս է մնացել՝ որ Դուք ինձ կօգնեք փրկել մամայիս.. .Ընկերներս հետ միացել ենք ու օգնության ֆոնդ ենք բացել, որտեղ ամեն դրամը, եվրոն, դոլարը կօգնեն մամայիս ապրել...
Սյու
Հուլիսի 29-ի ժամը 19:00 Սյուի մայրիկին օգնելու համար կազմակերպվելու է դասական երաժշտության բարեգործական համերգ՝ For Life: Տոմսի արժեքը 1000 դրամ է: Կարծում եմ, հասկանում եք, թե որքան անհրաժեշտ է ձեր օգնությունն ու մասնակցությունը: Եթե նույնիսկ չեք կարող գալ համերգին, խնդրում եմ տարածել ինֆորմացիան ձեր ծանոթների մեջ:
Տոմսերի համար զանգահարեք հետևյալ հեռախոսահամարներով.  (093) 57-11-10, (094) 44-76-81: Լրացուցիչ ինֆորմացիա կարող եք ստանալ այստեղ:
Շնորհակալություն ուշադրության համար:

No comments:

Post a Comment